ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران مبارک باد

اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت، دهه کرامت و روز دختران مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) است. حضرت معصومه (س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت. پس از آنکه پدر بزرگوار آن بانوی گرامی به شهادت رسید، فرزند ارجمند آن امام، یعنی حضرت رضا (ع) عهده دار امر تعلیم و تربیت خواهران و برادران خود شد و مخارج آنان را نیز بر عهده گرفت. در اثر توجهات زیاد آن حضرت، هر یک از فرزندان امام کاظم (ع) به مقامی والا دست یافتند و زبانزد همگان گشتند.

حضرت فاطمه معصومه (س) بانویی بهشتی، غرق در عبادت و نیایش، پیراسته از زشتی ها و شبنم معطر آفرینش است. شاید یکی از دلایل “معصومه” نامیدن این بانو، آن باشد که عصمت مادرش حضرت زهرا (س) در او تجلی یافته است. بهمین مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر هم نامیده اند و این یعنی، دختران ما باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند،

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت با سعادت آن گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت ، دهه نورانی کرامت و روز دختر را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه بانوان و دختران خانواده بزرگ ورزش‌های آبی تبریک و تهنیت گفت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب