ویزیت رایگان پا برای خانواده شنا، شیرجه و واترپلو

کمیته پزشکی فدراسیون با همکاری مجموعه تخصصی پا دکتر دنیلی اقدام به ویزیت و اسکن کامپیوتری رایگان کف پا برای خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو تا پایان مهرماه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دکتر آرش شرافت وزیری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون هماهنگی های لازم را برای ویزیت رایگان خانواده شنا در مجموعه تخصصی پای دکتر دنیلی صورت داد. بر این اساس مقرر شد اعضا فدراسیون، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده این افراد با دریافت معرفی نامه از سوی فدراسیون شنا در مرکز تخصصی پا ویزیت شوند. این خدمات شامل ویزیت و اسکن کامپیوتری کف پا برای اختلالات این عضو از قبیل صافی کف پا و… است.

کمیته پزشکی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به مناسبت اعیاد با سعادت قربان و غدیر تا پایان ماه مهر این خدمات را ارائه می دهد.

از همین رو افراد واجد شرایطی که مایل به دریافت این خدمات هستند برای اخذ معرفی‌نامه به دبیرخانه فدراسیون شنا واقع در خیابان مفتح – خیابان ورزنده – دفتر امور مشترک فدراسیونها – طبقه اول مراجعه کنند.

 

آدرس مجموعه تخصصی پای دکتر دنیلی: خیابان جردن – بعد از تقاطع جهان کودک – دیدار شمالی – مغازه مرکزی کیف و کفش دنیلی- طبقه دوم

تلفن تماس: ۸۸۷۸۶۶۴۳-۰۲۱

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.