پایان مرحله دوم لیگ شنای آذربایجان شرقی

مرحله دوم لیگ شنای مردان و زنان آذربایجان‌شرقی در اهر و باسمنج برگزار شد و در پایان این مرحله پیشتازان 29 بهمن تبریز و استخر 29 بهمن تبریز در صدر جدول رده بندی لیگ شنای مردان و زنان آذربایجان‌شرقی ایستادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله دوم لیگ شنای مردان و زنان آذربایجان‌شرقی در اهر و باسمنج برگزار شد و در پایان این مرحله پیشتازان ۲۹ بهمن تبریز و استخر ۲۹ بهمن تبریز در صدر جدول رده بندی لیگ شنای مردان و زنان آذربایجان‌شرقی ایستادند.
در پایان مرحله دوم لیگ شنای مردان و زنان آذربایجان‌شرقی ، در بخش زنان در استخر پهلوان پرویز هادی در باسمنج در ۳ رده سنی ۱۲ و زیر ۱۲ سال ، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ سال به بالا در مجموع ۱۵ ماده برگزار شد ، تیم پیشتازان ۲۹ بهمن تبریز با ۴۰۵ امتیاز در صدر ایستاد و تیم ستارگان ۲۹ بهمن تبریز با ۳۹۳ در رده دوم و پیشگامان ۲۹ بهمن تبریز با ۳۷۵ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت. تیمهای آبادگران ، دلفین تبریز ، دلفین مراغه و شبستر در رده های بعدی جای دارند.
در بخش تیمی مردان در مجموع ۲ مرحله ، تیم استخر ۲۹ بهمن تبریز با ۹۳۲ امتیاز در صدر جای دارد و تیمهای آموزش و پرورش الف با ۸۶۶ امتیاز و هیات شنای میانه با ۵۴۹ امتیاز دوم و سوم هستند.

 

برای مشاهده امتیاز تیمی شنا لیگ بانوان کلیک کنید

برای مشاهده مجموع امتیازات لیگ آقایان کلیک کنید

برای مشاهده نتایج مرحله دوم لیگ استانی شنا آقایان کلیک کنید

برای مشاهده نتایج نتایج مرحله دوم لیگ استانی شنا بانوان کلیک کنید

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب