پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ جهانی واترپلو

با برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ جهانی واترپلو 2015، برزیل، امریکا، کرواسی و صربستان با پیروزی بر حریفان خود شانس خود را برای صعود به فینال افزایش دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور یک چهارم نهایی سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو با برگزاری چهار دیدار عصر دیروز (جمعه) با خلق شگفتی به پایان رسید. در رقابت های این مرحله تیم های برزیل، امریکا، کرواسی و صربستان با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در نخستین بازی دیروز برزیل بار دیگر خوش درخشید و در یک مسابقه پایاپای استرالیا را با حساب ۹ بر ۸ شکست داد. دومین دیدار نتیجه ای دور از انتظار داشت و مجارستان ۸ بر ۷ مقابل امریکا تن به شکست داد. این در حالی بود که مجارستان تیم نخست گروه خود بود و امریکا با سه شکست متوالی بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار داشت. سومین دیدار بین کرواسی و ایتالیا برگزار شد. ایتالیا در این دیدار پرگل با وجود بهره بردن از امتیاز میزبانی حریف مردان کروات نشد و در پایان ۱۴ بر ۱۲ شکست را پذیرفت. در آخرین دیدار هم صربستان کار دشواری نداشت و ۲۵ بر ۱۰ چین را مغلوب کرد.

در ادامه این رقابت ها و در مرحله نیمه نهایی چهار دیدار برگزار می شود. طبق برنامه چین و استرالیا با هم دیدار می کنند و ایتالیا پذیرای مجارستان خواهد بود. برزیل هم باید در ادامه مسابقات غیرقابل پیش بینی اش برابر صربستان مدافع عنوان قهرمانی قرار گیرد. امریکا هم با برد شیرینش مقابل مجارستان حریف کرواسی در مسابقه امشب خواهد بود. تیم های کرواسی، برزیل، صربستان و امریکا شانس قهرمانی و کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را در صورت پیروزی در دو دیدار باقی مانده خود دارند.

نسخه ۲۰۱۵ سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور هشت تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های “صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، امریکا، استرالیا و ایتالیا” برگزار می‌شود.

 

 

نتایج روز چهارم:
جمعه (۹۴/۴/۵)- یک چهارم نهایی
برزیل۹ – استرالیا۶
مجارستان۷ – امریکا۸
کرواسی۱۴ – ایتالیا۱۲
چین۱۰ – صربستان۲۵

 

برنامه مسابقات روز پنجم:

شنبه (۹۴/۴/۶)- مرحله نیمه نهایی

استرالیا – چین
ایتالیا– مجارستان
** برزیل – صربستان
** کرواسی– امریکا

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب