پایان کار نماینده ایران در روز نخست مسابقات شنا

آریا نسیمی شاد نماینده شنای ایران در روز نخست مسابقات جهانی کازان 2015 با ثبت زمان یک دقیقه و 5ثانیه و 86صدم ثانیه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین روز از رقابت های شنای شانزدهمین دوره مسابقات جهانی فینا (کازان ۲۰۱۵) با حضور نماینده شنای ایران آغاز شد. آریا نسیمی شاد شناگر جوان و آینده دار ایران دقایقی پیش در ماده ۱۰۰متر قورباغه با رقیبان پرقدرت خود مسابقه داد.

نسیمی شاد در این مسابقه، ۱۰۰متر را در یک دقیقه و ۵ثانیه و ۸۶صدم ثانیه شنا کرد. او با ثبت این زمان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند. او در مجموع بین ۸۱ نفر در رده ۵۹ جای گرفت. نسیمی شاد که پیش از این عنوان جوان ترین ورزشکار کاروان ایران در بازی های آسیایی را نیز به خود اختصاص داده بود با ۱۶ سال سن و از طریق وایلد کارت برای کسب تجربه بیشتر به مسابقات جهانی اعزام شده است.

در ادامه این مسابقات جمال چاوشی فر ظهر فردا (دوشنبه) در ماده ۱۰۰متر کرال پشت به آب می زند.

 

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰متر قورباغه:

  1. “آدام پتی” از انگلستان- ۵۸.۵۲
  2. “کمرون وندربرگ” از آفریقای جنوبی- ۵۸.۵۹
  3. “دمیتری بالاندن” از قزاقستان- ۵۹.۳۸

……..

آریا نسیمی شاد- ۱.۰۵.۸۶

 

برنامه زمانبندی ادامه مسابقات شناگران ایران در کازان:

 

۱۲ مرداد ۱۳۹۴:

جمال چاوشی فر- ماده ۱۰۰متر کرال پشت

 

۱۵ مرداد ۱۳۹۴:

آریا نسیمی شاد- ماده ۲۰۰متر قورباغه

 

۱۷ مرداد ۱۳۹۴:

جمال چاوشی فر- ماده ۵۰متر کرال پشت

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.