پرواز واترپلوئیست های جوان به مسابقات آسیایی

تیم ملی واترپلو جوانان ایران برای حضور در چهارمین دوره رقابت های آسیایی واترپلو جوانان پنج‌شنبه به مقصد جاکارتا پرواز می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران متشکل از ۱۳ ورزشکار ساعت ۲۱:۲۰ پنج‌شنبه (۸ آبان ۹۳) از طریق فرودگاه بین الملی امام خمینی تهران را به مقصد جاکارتا ترک می کند.

ملی پوشان ایران که طبق گفته دانیال خاکبان (مربی تیم ملی) از نظر بدنی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به منظور حضور در رقابت های واترپلو زیر ۱۹سال آسیا و انتخابی مسابقات جوانان جهان زیر ۲۰ سال ۲۰۱۵ در آلماتی قزاقستان، پنج شنبه شب به مقصد جاکارتا پرواز می کنند.

تیم ملی ایران با ۱۳ورزشکار به همراه  حمید شب انگیز و دانیال خاکبان به عنوان کادر فنی و تحت سرپرستی احمد یاقوتی به این رقابت ها اعزام  می شود. رقابت ملی پوشان ایران از روز دوشنبه (۱۲آبان) آغاز می شود و تا روز پایانی مسابقات (۱۹آبان) ادامه پیدا می کند.

آخرین جلسه تمرینی واترپلوئیست های جوان صبح روز پنج‌شنبه (۸آبان) در استخر بین المللی ۹دی برگزار می شود و ورزشکاران ملی پوش خود را برای پرواز ساعت ۲۱:۲۰ همان روز آماده می کنند.

 

آخرین جلسات تمرینی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات آسیایی اندونزی:

تهران- استخر بین المللی ۹دی شهید شیرودی

چهارشنبه (۷آبان)

ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۳۰

 

پنجشنبه (۸ آبان)

ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۳۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب