پنام‌تاش: حضور چیریچ در سالن، انگیزه واترپلوئیست‌ها را بالا می‌برد/ با صدرنشینی نیم‌فصل را تمام می‌کنیم

سرمربی تیم واترپلو سایپا گفت: حضور چیریچ در سالن مسابقات لیگ باعث می‌شود تا بازیکنان با انگیزه بهتری بازی کنند تا دیده شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام‌تاش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در حال حاضر صدرنشین جدول هستیم و در تلاش هستیم تا دو بازی پیش روی خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم و با قهرمانی نیم فصل اول را تمام کنیم.

وی درباره بازی شاگردانش برابر تیم اصفهان گفت: تیم اصفهان تیم خوبی است و از تمام پتانسیل خود استفاده کرد اما شاگردن من برای پیروزی به آب زدند و این بازی را هم با برد پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم سایپا افزود: دو بازی دیگر ما برابر تیم نوفلاح و نفت امیدیه است. هیچ کدام از بازی‌ها را دست کم نمی‌گیریم. تیم نوفلاح بازیکنان جوان اما با انگیزه‌ای دارد. تیم نفت نیز تیم قدرتمندی است و به طور حتم بازی سختی را برابر این تیم خواهیم داشت.

وی یادآورشد: دراین فصل نیز دو، سه تیم بالای جدول مدعی اصلی هستند. تیم دانشگاه آزاد با در اختیار داشتن ۶ بازیکن ملی‌پوش یکی از مدعیان اصلی  و رقیب جدی تیم ما به شمار می‌رود. تیم سایپا ۵ بازیکن زیر ۱۷ سال در اختیار دارد. چند بازیکن زیر ۲۳ سال و تنها دو، سه بازیکن ملی پوش قدیمی را در ترکیب داریم.

سرمربی تیم سایپا اظهار داشت: چیریچ (سرمربی تیم ملی) در مسابقات لیگ حاضر می‌شود و از نزدیک مسابقات را می‌بیند. این اتفاق خوبی است و باعث می شود بازیکنان با انگیزه بالاتری مسابقه بدهند تا دیده شوند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.