پیام تسلیت هیئت‌های شنای استانی به احمد یاقوتی

درپی درگدشت همسر بزرگوار احمد یاقوتی قائم مقام فدراسیون شنا، رؤسای هیئت های شنای استانی مصیبت وارده را به وی تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ احمد یاقوتی پیشکسوت و قهرمان اسبق واترپلو و قائم مقام فدراسیون شنا در غم از دست دادن همسرش به سوگ نشسته است. رؤسای  هیئت های شنای کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، یزد و فارس در پیام هایی جداگانه مصیبت وارده را به وی تسلیت گفتند.

بخشی از این پیام ها به شرح زیر است:

 

 

پژمان بارون زاده رئیس هیئت شنای استان کهگیلویه و بویر احمد:

ضایعه درگذشت همسر گرامیتان باعث تألم خاطر فراوان گردید.ضمن آرزوی مغفرت الهی برای آن مرحومه ،برای شما و بازماندگان محترم صبر و سلامتی آرزو می نمایم.

 

کاوه کریمی رئیس هیئت شنای استان کرمان:

با سلام و احترام

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برای شما و کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحومه غفران الهی مسئلت می نمایم.

 

محمدکاظم مداحی فرد رئیس هیئت شنای استان فارس:

با سلام؛

احتراما بدینوسیله هیئت شنای استان فارس به همراه کلیه کادرفنی و اعضا هیئت رئیسه هیئت استان و نیز پیشکسوتان واترپلوی استان فارس مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز داشته و همواره آرزوی صبر و شکیبایی از حضرت سبحان جهت خانواده گرامی و برای آن مرحومه مغفوره غفران الهی را آرزومندیم، انشاالله که روح ایشان با اولیاء و انبیا مهشور گردد.

 

محمدرضا باغستانی رئیس هیئت شنای استان یزد:

با سلام؛

 

اندوه سنگین از دست دادن عزیزان را جز صبر و رضا چیزی تسکین نمی‌دهد، با نهایت تأثر فقدان همسر بزرگوارتان را صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته آمرزش الهی و برای جنابعالی و خاندان داغدار شکیبایی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب