پیام تبریک رضوانی به مناسب روز جهانی ورزشی نویسان

رئیس فدراسیون شنا دوم جولای که در تقویم جهاني به عنوان "روزجهانی ورزشی نویسان" نامگذاری شده است را به تمامی نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دوم جولای در تقویم جهانی به عنوان “روزجهانی ورزشی نویسان” نامگذاری شده است. این روز  اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۴ پاریس  به مناسبت تأسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند اهالی رسانه و خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی و تلاش آنان در مسیر پیشبرد ورزش در جهان نامگذاری شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی این روز را به تمامی اصحاب رسانه، نویسندگان و عکاسان ورزشی تبریک گفت. در پیام تبریک رضوانی آمده است:

خبرنگاران و اصحاب خبر همواره یار و یاور ورزش این کشور بودند و تلاش‌های این قشر در راستای پیشرفت و توسعه ورزش ایران هیچ گاه فراموش نخواهد شد. زنان و مردانی که برای کشف صحت خبرها و انجام وظایف حرفه ای خود از هر سختی عبور کرده و هیچ‌گاه دست از تلاش نکشیدند. ورزشی نویسان عضو مهم و تاثیر گزاری از جامعه ورزش این مرز و بوم به حساب می‌آیند و نقش به سزایی در صیانت از رهنمودهای پهلوانی و اخلاق مدارانه ورزش در میان مردم دارند. از همین رو  به تمامی روزنامه نگاران ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی این روز را تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام

 

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب