پیام تسلیت فدراسیون شنا در پی درگذشت مسعود داودی

فدراسیون شنا در پیامی درگذشت مسعود داودی از پیشکسوتان و مربیان ارزنده شنا و واترپلو کشور و استان خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود داودی از پیشکسوتان و مربیان زحمتکش کشور به ویژه استان خوزستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم داودی یکی از مربیان پرتلاش در رشته شنا و واترپلو ایران بود که در دوران حیات خود خدمات ارزنده‌ای در رشته‌های آبی از خود به یادگار گذاشت.
از شاگردان ملی پوش شاخص این مربی دلسوز و زحمتکش میتوان خانواده جعفری (حسین، رضاو میثم)، فرشید و فرشاد کرمی، محسن ابدالی، مهدی سرمکس، علی و رضا سلطانی و حمید قدسی نژاد را نام برد که پرورش یافته این مربی خوش نام کشور بودند.

مرحوم داودی پیشکسوت و مربی خوشنام شنا و واترپلو ایران در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ به دیار باقی شتافت که مراسم بزرگداشت ایشان اطلاع رسانی خواهد شد. از همین رو رئیس فدراسیون شنا در پیامی این ضایعه اسف بار را تسلیت گفت.
 
بسمه تعالی
درگذشت تاسف برانگیز یکی از زحمتکشان و دلسوزان خوش نام و با اخلاق شنا و واترپلو کشور و استان خوزستان، مسعود داودی موجب تاثر شدید گردید.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم داودی، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های آبی استان خوزستان و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم ایشان مسالت دارم.
محسن رضوانی
رئیس فدراسیون

image_printپرینت مطلب