پیروانی: امیدوارم در نانجینگ بهترین نتیجه را بگیرم

شناگر ایران در المپیک جوانان نانجینگ در آستانه اعزام به این رقابت ها گفت: امیدوارم که در این مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم تا شنای ایران مطرح شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رهام پیروانی در آستانه اعزام به المپیک جوانان نانجینگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون شنا اظهار کرد: از دو سال قبل برای به دست آوردن ورودی المپیک برنامه ریزی کرده بودم تا سهمیه ورودی آن را کسب کنم. بعد از بازگشت از مسابقات دبی و یک استراحت کوتاه، نزدیک دو ماه است که به صورت جدی تمرین می کنم و تمام جلسات و تمریناتی را که مربیانم برای من در نظر گرفته اند، انجام می دهم.
وی افزود: در طول هفته در هر روز دو جلسه تمرین شنا و یک روز در میان هم بدنسازی دارم. در طول این دو سال کل اعضای خانواده، عموها و دوستان صمیمی و سایر شناگران از من حمایت کردند. حتی کسانی بودند که با آن ها در ارتباط نبودم ولی از من خبر داشتند و برایم دعا می کردند. وقتی نتایج مسابقات من را می شنیدند به من تبریک می گفتند و همه این ها خیلی به من انگیزه داد. همچنین حمایت های پدرم، مربیانم، مشاور تغذیه، ماساژور و بدنسازم نیز کمک زیادی به موفقیت هایم کرد و از همه آن ها قدردانی می کنم.
شناگر ایران درباره مسابقات نانجینگ خاطرنشان کرد: من موفق شدم سهمیه المپیک را کسب کنم، این یک کار بزرگ است. تمریناتم را به خوبی انجام دادم و سعی می کنم که در ادامه هم بهترین نتیجه را بگیرم. البته باید به بازی ها نگاه کرد چون رقیبان الان معلوم نیستند. هنگام استارت مسابقات و دیدن اسامی و اینکه چه کسانی حضوردارند یا ندارند، می توانم بگویم چه نتیجه ای می گیرم.
رهام پیروانی تاکید کرد: در این چهار سال به طور جداگانه و انفرادی تمرین می کنم و حتی حریف تمرینی هم ندارم. امیدوارم در مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم و شنای ایران مطرح شود، انتظارم این است که با جمع آوری استعدادها از پایه روی شنا برنامه ریزی و کار شود. همچنین امیدوارم ارتباط بهتری با والرین مگوویچ سرمربی مجارستانیم داشته باشم و بیشتر از داشته های او استفاده کنم.
بر اساس این گزارش رهام پیروانی بامداد امروز به همراه کاروان ایران برای شرکت در المپیک جوانان به سمت نانجینگ پرواز کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.