پیگیری تمرینات ملی پوشان شنا ایران در اردو ارمنستان

مهدی انصاری و سینا غلامپور در پایان هفته نخست اردو آماده سازی ارتفاع ارمنستان در سطح آمادگی بالایی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری و سینا غلامپور دو ملی پوش شنا ایران به همراه خشایار حضرتی مربی تیم یکشنبه هفته گذشته(۱۳ خرداد ۱۳۹۷) برای برپایی اردو آماده سازی ارتفاع راهی کشور ارمنستان شدند.

در اردوی ارتفاع  توان هوازی ورزشکاران افزایش پیدا می‌کند و زمانی که به سطح پایین بر می گردند، به دلیل افزایش هموگلوبین و اکسیژن راندمان بهتری خواهند داشت و تمرینات خود را با سطح مطلوب تری انجام میدهند. این دو شناگر ایران که خود را برای حضور پر در رقابت‌های پیش رو آماده می‌کنند هفته نخست تمرینات خود را به خوبی پشت سر گذاشتند و امروز(شنبه) با یک روز استراحت وارد هفته دوم تمرینات خود خواهند شد.

طبق اعلام کادر فنی تیم ، ملی پوشان ایران در هر هفته ۱۰ جلسه شنا، سه جلسه تمرین با وزنه ، سه جلسه بدنسازی شکم و کمر و انعطاف پذیری، دو جلسه سونا و یک جلسه کوهپیمایی در برنامه تمرینی خود دارند. رکورد های ثبت شده این دو شنا گر در هفته اول اردو نشان از آمادگی خوب آنها دارد.

سایر ملی پوشان شنا ایران نیز در تهران مشغول برگزاری تمرینات خود هستند و این دو شناگر پس از پایان اردو خود در امنستان به آنها ملحق خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب