چاوشی فر: برای کسب سهمیه جهانی با قهرمانان المپیک می جنگیم

شناگر تیم ملی ایران تاکید کرد ورزشکاران این رشته در مبارزه با قهرمانان المپیکی مجارستان برای کسب سهمیه جهانی کار سختی در پیش دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شنا ایران تمرینات فشرده خود را زیر نظر کادر فنی در استخر قهرمانی آزادی دنبال می کند تا ملی پوشان ایران برای کسب سهمیه جهانی در مسابقات مجارستان تلاش کنند.

جمال چاوشی فر ملی پوش شنا ایران با اشاره به تمرینات سخت این تیم گفت: وضعیت اردوهای تیم ملی نسبت به ۲ سال گذشته بسیار بهتر شده و با حضور مدیریت جدید اردوهای این تیم به طور منظم برگزار می شود، ما ۲ اردوی برون مرزی بسیار خوب در کویت و دوبی برگزار کردیم که این موضوع باعث شد تا شناگران تیم ملی در شرایط مسابقه قرار گیرند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جدید نیز تمام اردوها به صورت کاملاً منظم برگزار می شود، تمرینات ما برای حضور در رقابت های جام قهرمانی مجارستان که به منظور کسب سهمیه جهانی سهمیه قرار است انجام شود از فروردین ماه به صورت متمرکز آغاز شده است.

وی افزود: مسابقات مجارستان به دلیل حضور شناگران این کشور که در المپیک صاحب مدال شدند از سطح بسیار بالایی برخوردار است و ما برای کسب سهمیه جهانی باید با آنها رقابت کنیم، رقابتی که کار را برای به دست آوردن سهمیه بسیار سخت و دشوار می کند.

چاوشی فر درباره شانس ایران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی فینا گفت: همانطور که عنوان کردم کار بسیار سختی داریم اما اگر اردوها به همین ترتیب پیش برود می توانیم به تصاحب حداقل یک سهمیه در کرال پشت ۵۰ متر دست یابیم.

شناگر تیم ملی عنوان کرد: انتظارات از تیم ملی در این بازی ها بالا رفته است و این موضوع بر دشواری کار ما اضافه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هدف تیم ملی در رقابت های شنا مجارستان قرار گرفتن در جمع ۸ نفر پایانی مسابقات است و پس از آن نیز به کسب سهمیه و احتمالاً شکستن رکورد ملی تلاش خواهیم کرد.

چاوشی فر با قدردانی از تلاش مسئولان فدراسیون برای برگزاری اردوهای مختلف با اشاره به برخی کاستی ها گفت: در حال حاضر همه شرایط خوب است اما برای آنکه بتوانیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم و در آسیا یا تورنومنت های معتبر دیگر روی سکو برویم نیاز به امکانات و البته اعزام های زیادی داریم که امیدوارم مسئولان بتوانند مشکلات را حل کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب