چاوشی فر: شناگران انگیزه و شرایط خوبی دارند

شناگر تیم ملی با ابراز امیدواری برای اعزام شنا به بازی های آسیایی گفت: همیشه شنا به بازی های آسیایی اعزام شده و امیدوارم امسال نیز مانند گذشته باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر شناگر تیم ملی با اشاره به انگیزه و آمادگی شناگران تیم اظهار داشت: خداروشکر تیم انگیزه و روحیه بالایی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و در حال پیشرفت هستیم.
شناگر پشت روی ایران در ادامه افزود: در مرحله آخر لیگ رکورد خوبی را به ثبت رساندم و شرایط بدنی خوبی داشتم بعد از اتمام رقابت ها دو هفته استراحت داشتم و بعد از آن به اردوی سه هفته ای تیم ملی دعوت شدم. در حال حاضر یک هفته استراحت داریم و بعد از آن سه هفته دیگر در اردوی تمرینی قرار می گیریم و این روال تا شش ما آینده ادامه خواهد داشت.
وی در مورد اعزام شنا به بازی های آسیایی ادامه داد: تیم شنا تقریباً در تمام بازی های آسیایی گذشته حضور داشته و امسال نیز امیدوارم این اتفاق بیافتد اما این که چند نفر می توانند به این مسابقات بروند هنوز مشخص نیست.
چاوشی فر با توجه به آمادگی بدنی اش یادآور شد: بعد از پایان مرحله آخر لیگ و با ثبت یک زمان خوب انگیزه بسیاری پیدا کرده ام خوشبختانه تمرینات و شرایط اردوی تیم ملی مطلوب بوده است و شناگران توانسته اند با داشتن هدفی مشخص در اردوها به صورت منظم حضور پیدا کنند و برای آمادگی بهتر تمام تلاش خود را انجام میدهند.
شناگر تیم ملی با اشاره به برنامه های تعیین شده تیم ملی گفت: در گذشته شناگران نمی دانستند که باید در چه رقابت هایی شرکت کنند و هیچ هدف و انگیزه ای برای ادامه تمرینات وجود نداشت.خوشبختانه در حال حاضر تمامی برنامه ها، مسابقات و اردوها مشخص است و به همین دلیل شناگران تمام سعی خود را برای آماده نگه داشتن شرایط بدنی و روحی خود انجام می دهند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب