چهار ملی پوش شنا ایران در روز سوم فینالیست شدند

در سومین روز از مسابقات شنا ترکیه مهرشاد افقری در 50 پروانه، ابوالفضل سام و هومر عباسی در 100 کرال پشت و متین سهران در 200 متر آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو ؛ در سومین روز از رقابت های شنا ترکیه صبح امروز (شنبه) ملی پوشان شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده های ۵۰ متر پروانه ، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند .

در ابتدا مهرشاد افقری تنها نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۴.۸۴ اول شد و جواز حضور در فینال این ماده را کسب کرد.

در ادامه ابوالفضل سام و هومر عباسی دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زدند که در پایان، ابوالفضل سام با ثبت زمان ۵۶/۴۲ اول  و هومر عباسی با ثبت زمان ۵۸/.۳۲ پنجم شدند و عصر امروز در فینال با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان متین سهران در ماده ۲۰۰ متر آزاد با ثبت زمان ۱:۵۲.۲۲ دوم شد و به فینال راه یافت و همچنین  سینا غلامپور دیگر نماینده ایران در این ماده با ثبت زمان ۲:۱۵.۷۵ به کار خود پایان داد.

فینال ماده های ۵۰ پروانه ، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ متر آزاد عصر امروز(شنبه) برگزار می‌شود. همچنین سامیار عبدلی عصر امروز در رکورد گیری ۵۰ متر آزاد بار دیگر برای کسب ورودی جهانی و جابجایی رکورد خود تلاش میکند.

 

نتایج روز سوم  شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲:

مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه :

  • مهرشاد افقری با ثبت زمان ۲۴.۸۴ راهی فینال شد 

مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر کرال پشت :

  • ابوالفضل سام با ثبت زمان ۵۶.۴۲ راهی فینال شد 
  • هومر عباسی با ثبت زمان ۵۸.۳۲ راهی فینال شد 

 

مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر آزاد :

  • متین سهران با ثبت زمان ۱:۵۲.۲۲ راهی فینال شد 
  • سینا غلامپور با ثبت زمان ۲:۱۵.۷۵ به کار خود پایان داد 

 

 

اسامی شناگران اعزامی به رقابت های شنا ترکیه – انتخابی قهرمانی جهان (ژاپن) : 

  1. سینا غلامپور
  2. مهرشاد افقری
  3. سامیارعبدلی
  4. متین سهران
  5. هومر عباسی
  6. ابولفضل سام

مربی : گامر دیلانچیان

سرپرست :سعید ملکا آشتیانی

 

image_printپرینت مطلب