چیریچ پنجم بهمن به تهران بازمی‌گردد

الکساند چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو، پنجم بهمن ماه برای زیر نظر گرفتن شرایط بازیکنان شاغل در لیگ برتر و ازسرگیری اردوها به ایران می‌آید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران پس از مسابقات انتخابی المپیک چین به مرخصی سال نو میلادی رفت. از آن زمان مسابقات لیگ برتر این رشته با فشردگی بالا دنبال شد و دستیاران چیریچ بازی بازیکنان حاضر در لیگ را به دقت رصد کردند.

حال پس از پایان دوره مرخصی، ساعت ۶:۱۰ صبح روز دوشنبه (پنجم بهمن ۱۳۹۴) الکساندر چیریچ به ایران بازمی‌گردد. از این پس و در زمان‌های حساس لیگ، او شخصا مسابقات را زیرنظر می‌گیرد و در ادامه دور جدید اردوها را آغاز خواهد کرد.

کادر فنی تیم ملی واترپلو در حال برنامه ریزی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا است.

تیم ملی واترپلوی ایران از مهرماه سال جاری رسما زیر نظر این مربی تمرینات خود را آغاز کردند. حال پس از گذشت سه ماه و حضور در یک اردو تدارکاتی (صربستان) و یک تورنومنت بین المللی (انتخابی المپیک چین) شناخت “الکساندر چیریچ” از جایگاه واترپلوی ایران مناسب است و برنامه ریزی بندمدت وی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تاسوعا، روز قامت استوار وفاداری است

در آستانه عاشورا، نام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، ماهِ منیر بنی‌هاشم، یادآور شکوه انسانی است که قدرت را در خدمت وفا، شجاعت را در مسیر حقیقت و ایثار را در اوج

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان