کتاب آموزش شنا از نوزادی تا قهرمانی رونمایی شد

با حضور نصرالله سجادی (معاون وزیر ورزش)، حمیدرضا گرشاسبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران)، محسن رضوانی (رئیس فدراسیون شنا) و جمعی از پیشکسوتان و بزرگان ورزش کشور از کتاب ((آموزش شنا از نوزادی تا قهرمانی)) نوشته پرویز هدایت رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عصر روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵) به مناسبت روز معلم در سالن همایش هتل بزرگ ارم، آیین رونمایی از کتاب “آموزش شنا از نوزادی تا قهرمانی” به نگارش پرویز هدایت برگزار شد. در این مراسم بیش از ۱۰۰نفر از پیشکسوتان و مسئولان ورزش کشور، اساتید دانشگاه خوارزمی و شاگردان سابق پرویز هدایت حضور داشتند.

در ابتدای مراسم دکتر نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش از خاطرات خود در دوران تدریس زیرنظر  پرویز هدایت سخن گفت و آقایان عظیمی و  محمدرضا طالقانی هم با اشاره به جایگاه و مقام معلم در کشور دقایقی سخنرانی کردند.

در ادامه محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا درباره شخصیت پرویز هدایت و خاطرات سال های دور صحبت کرد و صحبت های نویسنده کتاب پایان بخش سخنرانی ها بود.

پرویز هدایت  درباره نحوه ورود به ورزش شنا گفت: ابتدا کارم را با رشته فوتبال آغاز کردم اما با بروز مشکلاتی در تیمم از سال ۱۳۵۲ به رشته شنا روی آوردم.

او درباره کتاب “آموزش شنا از نوزادی تا قهرمانی” گفت: در حقیقت من این کتاب را ۳۰ سال پیش نوشته بودم. شاگردانم نکاتی که من در کلاس ها تدریس می کردم را یادداشت کردند و امروز به همت رضا لقمانی (مدیر مجموعه ورزشی هتل بزرگ ارم) سرمایه گذار این پروژه نسبت به چاپ آن اقدام شد. آموزشهای موجود در این کتاب از گفته های خودم است و در بخش های مربوط به نوزاد و علم تدریس از کتب سایر همکارانم استفاده شده است تا مطالب به روز و مفید باشد.

در ادامه از کتاب  “آموزش شنا از نوزادی تا قهرمانی” که به صورت رایگان عرضه شده است رونمایی شد و مقرر شد به هر ارگان مرتبط ۳۰۰ جلد به صورت هدیه اهدا شود.

در پایان مراسم هم فرشید ارمیان رئیس فدراسیون ورزششهای دانش آموزی از طرف وزیر آموزش و پرورش لوح تقدیری به نویسنده کتاب اهدا کرد. هدایای دیگری هم از طرف حمیدرضا گرشاسبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران)، تربیت بدنی آجا و محسن رضوانی (رئیس فدراسیون شنا) به پرویز هدایت اهدا شد.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب