کرمی: بعد از بیست سال و برای دومین‌بار در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم

فرشاد کرمی پیش از اعزام شناگران ایران به ژاپن صبح امروز(یکشنبه) طی صبحت هایی در رادیو ورزش به وضعیت ملی پوشان و اهداف کادر فنی شنا اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرشاد کرمی در خصوص شرایط آمادگی ملی پوشان شنا گفت: بعد از گذشت بیست سال برای دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم. تیم شامل دو شناگر بزرگسال و دو شناگر جوان ما هست. شناگر جوان ما که می‌توانند در رده‌های سنی بزرگسال هم شرکت کنند. امید به کاهش رکوردهای جوانان داریم. چون مسابقات در شرق آسیا برگزار می‌شود تمام تیم‌ها با نفرات کامل شرکت می‌کنند. این مسابقات به همین دلیل دارای سطح بالایی است. یکی از اهداف کادر فنی در ژاپن جابه‌جایی یک و یا دو رکورد جوانان است. شناگران بزرگسال ما هم در چند ماده شرکت ‌می‌کنند. از اهداف دیگر ما هم این است بتوانیم در فینال یک یا دو رشته بزرگسالان حضور پیدا کنیم.

مربی تیم ملی شنا افزود: برنامه‌ریزی ما برای بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۸ است. در راستای آن دو شناگر زیر ۲۰ سال در حدود یک ماه پیش به مسابقات وورد کاپ دبی اعزام کردیم. سه شناگر جوان هم در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان داریم که در حدود سه هفته بعد از این مسابقات در کانادا برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب