کریمی: قول داده‌ایم هیأت نمونه تهران و فدراسیون شنا شویم

سرپرست هیئت شنای استان تهران گفت: ما قول داده‌ایم تا تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به هیئت نمونه تهران و هیئت نمونه فدراسیون شنا به کار ببندیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  غلامحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اقدامات انجام شده از زمان تصدی به عنوان سرپرستی هیئت شنای استان تهران در ۳ ماه گذشته اظهار داشت: تنها استخری که در اختیار هیئت شنای استان تهران قرار داشت،‌ استخر کشواد بود که از نظر فنی، شرایط مناسب و پروانه ورزشی نداشت. خوشبختانه توانستیم، تأسیسات این استخر را ارتقا دهیم و کلاس‌های مربیگری و داوری در بخش بانوان و آقایان که هزینه آنها قبلاً دریافت شده بود را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت توانستیم، مقدار زیادی از بدهی‌های هیئت را پرداخت کنیم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کل تعهدات مالی خود را بپردازیم. همچنین با همکاری حامی مالی، همایشی تحت عنوان تجلیل از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران تهران را برگزار کردیم که در نوع خود شاخص بود و قطعاً آخرین مراسم ما نیز نخواهد بود. شرکت در جام فجر پارسیان شیراز با ۲ تیم تحت عنوان تهران و توابع استان تهران در ۲ رده سنی ۱۱ . ۱۲ سال و ۱۳ . ۱۴ سال  نیز از دیگر اقدامات مهم هیأت شنای استان تهران بود که در رده سنی ۱۱ . ۱۲ سال در مجموع امتیاز تیمی به مقام سوم دست پیدا کردیم .

سرپرست هیئت شنای استان تهران گفت: ما همچنین تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش منطقه ۷ امضا کردیم تا حدود ۷۰۰ دانش آموز را در مسابقات رده‌های مختلف سنی درگیر و استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم. فدراسیون  پزشکی ورزشی نیز به ما در مورد پیکرشناسی استعدادهای کشف شده، قول همکاری داده است ، که در قسمت بانوان این کار انجام شده است..

کریمی در پایان گفت: هیئت شنای استان تهران به مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قول داده تا تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به هیئت نمونه تهران و هیئت نمونه فدراسیون شنا به کار ببندد. در این راه تنها به حمایت معنوی و نه مالی اداره کل ورزش استان و فدراسیون نیاز داریم

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب