حامد کریمی: ما هم می توانیم…

دروازه‌بان تیم ملی واترپلوی ایران گفت: ای‌ کاش مسئولان بیشتر به ما توجه کنند، چراکه می‌توانیم مثل والیبال نتایج خوبی کسب کنیم.
مجتبی ذکی زاده:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری فارس نوشت:

حامد کریمی، بازیکن ۱۷ ساله تیم ملی واترپلوی ایران، درخصوص شرایط تیم ملی واترپلو در آستانه مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) اظهار داشت: حدود ۴۰ جلسه تمرین کرده‌ایم؛ ابتدا تمرینات استقامتی بود و پس از آن هم کارهای تاکتیکی را تمرین کردیم. تا زمان شروع مسابقات می‌توانیم بیشتر هماهنگ شویم.

وی با بیان اینکه اولین سال است که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنم، ادامه داد: خوشبختانه تیم‌های قدرتمندی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده‌اند، اما با توجه به اینکه شناخت زیادی از تیم‌های اتریش و تونس نداریم، فکر می‌کنم در بازی برابر این تیم‌ها کمی دچار مشکل شویم.

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی واترپلو که فصل گذشته در تیم شهید شهبازی زنجان حضور داشت، گفت: هنوز بازیکنان اصلی برای حضور در مسابقات فیناترافی انتخاب نشده‌اند. فکر می‌کنم تاکنون به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم و با توجه به اینکه سیروس طاهریان، سرمربی تیم ملی شناخت بالایی از بازیکنان دارد، می‌تواند برای ما بسیار موثر باشد.

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو درمورد مهمترین دغدغه‌اش در شرایط کنونی عنوان کرد: ما در شرایط سختی قرار داریم؛ برای مثال من به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش هم باید در کلاس‌های مدرسه حضور پیدا کنم و هم باید به تمرینات برسم. خوشبختانه خانواده شنا، شیرجه و واترپلو با هم متحد هستند و به ما توجه می‌کنند، اما غیر از آنها هیچ مسئولی حواسش به ما نیست.

کریمی ادامه داد: کم‌توجهی مسئولان می‌تواند موجب ناامیدی ما شود. کمترین توقع ما این است که مسئولان وزارت ورزش هم نیم نگاهی به ما داشته باشند. نباید فراموش کنیم میزبانی مسابقات فیناترافی یک موضوع ملی است و به یک تیم یا باشگاه خلاصه نمی‌شود. باید تلاش کنیم که پرچم ایران را بالا ببریم و معتقدم که می‌توانیم حتی به قهرمانی هم برسیم.

وی با تاکید بر اینکه ای کاش مسئولان بیشتر به ما توجه کنند، گفت: هر بازیکنی به اندازه خود مشکل دارد و تمام بازیکنان بدون چشم‌داشتی در تمرینات حاضر می‌شوند و فقط به موفقیت تیم ایران فکر می‌کنند. امیدوارم قهرمان شویم و همین قهرمانی باعث شود تا واترپلو بیش از گذشته مطرح شود؛ شک ندارم می‌توانیم روزی مثل والیبال باشیم، چراکه این پتانسیل را داریم و تنها به توجه مسئولان نیاز داریم.

مسابقات واترپلو توسعه جهانی (فیناترافی) به میزبانی ایران از سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴ در استخر بین‌المللی ۹ دی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب