کسب پنج سهمیه فینال شنا در روز سوم

سومین روز از مسابقات شنای قهرمانی رده سنی آسیا امروز (شنبه) با کسب پنج مجوز حضور در فینال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های مرحله مقدماتی سومین روز از شنای رده سنی آسیا با صعود چهار نماینده و تیم ایران به فینال پیگیری شد.

در رقابت های امروز (شنبه) احمدرضا جلالی و مهدی انصاری در ۱۰۰متر آزاد به آب زدند که به ترتیب زمان های ۵۲.۷۲ و ۵۳.۴۱ را ثبت کردند. مقام های نهم و سیزدهم به این دو شناگر رسید و از صعود به فینال بازماندند.

در ماده ۱۰۰متر پروانه ۱۳-۱۴ سال علیرضا امین زمردی با ثبت زمن ۱:۰۰.۰۱ به عنوان نفر چهارم نخستین فینالیست امروز شد.

فراز اکبری برومند در ماده ۱۰۰متر پروانه رده سنی ۱۵-۱۷ سال به آب زد. او این مسافت را در ۵۹.۲۳ شنا کرد و به مقام چهاردهم رضایت داد.

محسن مهمان نواز با رکورد ۲۸.۱۹ در ماده ۵۰متر کرال پشت در جایگاه ۱۴ ایستاد و به فینال نرسید.

دومین نماینده ایران در فینال چاوشی فر بود. جمال چاوشی فر که رکورددار ایران در ماده ۵۰متر کرال پشت است با ثبت زمان ۲۶ثانیه و ۶۶صدم ثانیه به عنوان نفرچهارم راهی مرحله فینال شد.

علی سراوند دیگر فینالیست امروز بود. این شناگر کرمانشاهی با رکورد ۳۲.۲۸ در ماده ۵۰متر قورباغه ۱۳-۱۴ سال به عنوان نفر چهارم جواز حضور در فینال این ماده را کسب کرد.

آریا نسیمی شاد هم که عملکرد چشم گیری در این دوره از مسابقات داشته است با رکورد ۳۰.۰۷ در ۵۰متر قورباغه به فینال رسید. او با این زمان در مرحله مقدماتی نفر دوم شد و عصر امروز برای کسب مدال می‌جنگد.

امیرمحمد عزیزی مقدم هم کمی بدشانس بود. این شناگر کم سن و سال در ماده ۲۰۰متر کرال پشت با رکورد ۲:۲۲.۸۱ در جمع هشت نفر قرار نگرفت و نهم شد.

سینا غلامپور شناگر رده سنی ۱۵-۱۷ سال ایران نیز در ماده ۲۰۰متر کرال پشت زمان ۲:۲۲.۹۶ را ثبت کرد و با کسب رتبه ۱۱ از راهیابی به فینال بازماند.

تیم ۴ در ۱۰۰ متر مختلط بزرگسالان ایران هم به طور مستقیم جواز حضور در مرحله فینال را کسب کرد و باید با هفت تیم پرقدرت دیگر برای کسب بهترین جایگاه رقابت کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب