کشتکار: از عملکرد شناگران راضی هستم

سرمربی تیم ملی شنا در حاشیه بازی های آسیایی اینچئون با تاکید بر لزوم برنامه ریزی بلند مدت در شنا گفت: از عملکرد ملی پوشان شنا راضی هستم و امیدوارم در آینده با ثبات کار بیشتر شاهد اجرایی شدن برنامه ها باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عباسعلی کشتکار پس از پایان مسابقات شنا در اینچئون اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تمام پیش بینی ها یکی از شناگران جوان ما دچار آسیب دیدگی شد. این موضوع روی نتیجه کلی ما تاثیر گذاشت. انصاری می توانست رکوردهای ملی را جابجا کند ولی تلاش بیش از حد باعث در رفتگی کتفش شد. با این حال من و فدراسیون از عملکرد ملی پوشان راضی هستیم.

وی افزود:از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش درخواست حمایت و برنامه ریزی دراز مدت دارم. برنامه بلند مدت یعنی از حالا برای بازی های آسیایی دوره بعد کار کنیم. نه اینکه پنج ماه مانده به مسابقات اردو داشته باشیم. متاسفانه این روندی است که اکثر تیم های ورزشی ما دنبال می کنند و اصلا درست نیست. همین روند آماده سازی سریع باعث آسیب دیدگی ورزشکاران خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مدال آسیایی به برنامه ریزی طولانی مدت هشت تا ده ساله نیاز داریم. متاسفانه این کار در ایران به خاطر تغییرات پیاپی مدیران صورت نمی گرفت. امیدواریم که در آینده با ثبات کار شاهد اجرایی شدن برنامه ها باشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.