کلینیک تخصصی مربیان شنا برگزار شد

کلینیک تخصصی مربیان شناگران برتر رده سنی نوجوانان کشور (آینده‌سازان) به میزبانی شهرستان مبارکه روز گذشته (جمعه) در استان اصفهان به پایان رسید. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کلینیک تخصصی مربیان شناگران برتر رده سنی نوجوانان کشور (آینده سازان) از ششم تا هشتم خرداد به میزبانی هیات شنای استان اصفهان در مجموعه ورزشی صفائیه مبارکه برگزار شد.

کلینیک تخصصی مربیان شنا در راستای اجرای برنامه های راهبردی ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸  فدراسیون شنا در مجموعه ورزشی صفاییه مبارکه برگزار شد. در این دوره ۵۰ مربی برتر زیر نظر عباسعلی کشتکار حضور داشتند.

عباسعلی کشتکار در رابطه با این مسابقات عنوان کرد: قبل از هرچیز باید از هیات شنای استان اصفهان، مجموعه ورزشی صفائیه و شهرستان مبارکه به دلیل میزبانی فوق العاده مطلوب تشکر و قدردانی کنم چراکه اسکان، تغذیه و برگزاری کلاس در سطح بالایی انجام شد و بنده چندین دوره کلینک را برگزار کرده بورم که این کلینک یکی از بهترین ها بود .

سرمربی تیم ملی شنا با اشاره به هدف از برگزاری این چنین کلینک هایی گفت: هدف از برگزاری کلینک های این چنینی، تربیت مربی برای آینده است و مربیانی که در استان ها فعالیت می کنند باید به انسجام وحدت فلسفه ایی برسند تا بتوانیم برنامه ها را به طور همگن در یک راستا و با اهدافی که فدراسیون شنا تعیین کرده در تمام استان ها به طور یکنواخت به اجراء بگذاریم.

مدرس کلینیک تخصصی شنا در پایان تصریح کرد: کشورهای توسعه یافته در رشته شنا سال های پیش این کار را انجام داده اند و ما در ابتدای مسیر هستیم که امیدوارم دیگر استان ها برای اخذ میزبانی چنین کلینک هایی راغب شوند و در تربیت مربی و مدرس همکاری نمایند، چراکه یکی از نیازهای توسعه شنا افزایش تعداد نیروهای مربی در کنار بحث سخت افزاری است.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.