کیاوش اسمعیلی: تمرینات شناگران هدفمند شده است

شناگر تیم ملی با اشاره به تمریناتش گفت: بعد از حضور عباسعلی کشتکار تمرینات به صورت منظم تری برگزار شده است و همه با هدف کار خود را دنبال می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کیاوش اسمعیلی شناگر دعوت شده به اردوی متمرکز تیم ملی در مورد این اردو گفت: سال های قبل تمرینات شناگران هدمند نبود و هیچ برنامه معینی برای آنها وجود نداشت. شناگران با برنامه ها و مربیان خودشان تمرین می کردند و هدفشان مشخص نبود.
اسمعیلی ادامه داد: با حضور سرمربی در تیم ملی برنامه ها نظم گرفت و تمامی شناگران زیر نظر سرمربی جدید به تمرینات هدفمند پرداختند و شناگران برتر لیگ شنا به اردوی متمرکز تیم ملی دعوت شدند. خوشبختانه تمامی شناگران می دانند که به چه منظوری تمرین می کنند و این انگیزه آنها را بیشتر می کند.
وی در مورد نزدیک ترین رقابت برون مرزی شنا یادآور شد: نزدیک ترین رقابت پیش رو، رقابت های کسب سهمیه المپیک جوانان است که فروردین ماه در دبی برگزار می شود که امیدوارم شناگران ایران بتوانند سهمیه المپیک جوانان را کسب کنند.
شناگر پروانه روی ایران در مورد اهداف تمرینی اش گفت: امیدوارم بتوانم با انجام تمرینات مستمر در رقابت های پیش رو خوب ظاهر شوم و مربیان تیم ملی از عملکردم راضی باشند و در اردو های مختلف تیم ملی حضور پیدا کنم.
وی هدف بلند مدت اش را شرکت در رقابت های جهانی شنا که هر دو سال یک بار برگزار شود مطرح کرد و افزود: شرکت کردن در رقابت های جهانی شنا و همچنین کسب سهمیه المپیک از مهمترین اهدافی است که امیدوارم بتوانم با تلاش بسیار و کمک مربیانم به آن دست پیدا کنم.
کیاوش اسمعیلی سطح لیگ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سطح رقابت های لیگ خوب است خوشبختانه پخش زنده دو مرحله از لیگ شنا بسیار موثر بوده و باعث جذب اسپانسر شده است امیدوارم رسانه ها بیش از گذشته به رشته های شنا، شیرجه و واترپلو اهمیت بدهند و از این طریق باعث پیشرفت این رشته های پایه شوند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب