گردهمایی بزرگ خانواده ی شنای استان اصفهان

در گردهمایی خانواده شنا استان اصفهان به بسط و گسترش این ورزش تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ گردهمایی بزرگ پیشکسوتان، کارشناسان، مربیان و قهرمانان شنای استان اصفهان با حضور بی نظیر خانواده ی شنا و دکتر سلطان حسینی مدیر کل محترم اداره ی ورزش و جوانان استان، جزینی عضو محترم شورای شهر اصفهان و سایر مسئولان دیروز شنبه مورخ ۲۱ تیر ماه ۹۳ در مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی به میزبانی هیأت شنای استان اصفهان برگزار شد.
پس از شروع این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، از دکتر سلطان حسینی به منظور ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمد، او از قبول مسئولیت خلیلیان تشکر کرد و خواستار توجه و کمک بیشتر مسئولان شورای شهر و دیگر نهادهای ذیربط برای پیشبرد اهداف سازنده ی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان شد.
سپس خلیلیان با ابراز خشنودی از گردهمایی خانواده شنا با اشاره به لزوم بسط و گسترش شنای استان اصفهان تصریح کرد، همبستگی و اتحاد مستلزم تحقق این موضوع می شود.
سپس حمید شب انگیز در این مراسم برای بالا بردن سطح شنای بانوان استان از اداره کل تربیت بدنی درخواست تخصیص ساعت های بیشتری در استخر انقلاب برای بانوان کرد و تاکید کرد که هیأت شنا را باید به چشم سه هیأت نگاه کرد.
و در پایان به منظور تشکر و قدردانی از زحمات آقایان شب انگیز و عرب شریفی، با احترام به رسم یادبود لوح سپاس و هدایایی به آن ها تقدیم شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب