گزارش تصویری_برگزاری جلسه کمیته فنی شنا

جلسه کمیته فنی شنا با حضور اعضا و ارائه 4 مصوبه در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو؛ روز شنبه (۱۷شهریور ۱۳۹۷) جلسه کمیته فنی شنا با حضور محسن رضوانی رئیس ،  محسن علی آبادی نایب رئیس وسیدفرید فتاحیان(دبیرکل فدراسیون) اعضا در محل سالن جلسات فدراسیون  تشکیل شد. این جلسه با ارائه ۴ مصوبه به پایان رسید.

مصوبات: 

۱-با توجه به درخواست هیات شنای استان آذربایجان شرقی در خصوص تغییر رده سنی مسابقات بین المللی جام آذربایجان در سال جاری از رده نوجوانان (۱۱-۱۴سال) به رده سنی بالای ۱۵ سال در استخر مسافت کوتاه، اعضای کمیته فنی به جهت لزوم رعایت استانداردهای مسابقه برای این رده سنی(۱۵سال به بالا)، با درخواست استان آذربایجان شرقی موافقت نکردند و تاکید داشتندکه در همان رده سنی ۱۱-۱۴ سال (همچون سال های گذشته) برگزار گردد.

۲-مقررگردید با توجه به نیازمربیان تمرینی شنای کشور به حضور درکلینیک تخصصی مربیگری،کمیته فنی شنا از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مهرماه جاری در استان زنجان(با توجه به اعلام درخواست میزبانی استان) با حضور ۳۰ نفر مربیان شناگران برتر از سراسرکشور اقدام به تبیین دوره و اجرای آن نماید.

۳-اعضای کمیته فنی شنا ضمن استماع گزارش مربی تیم ملی شنا(خشایار حضرتی) درخصوص شرایط و نتایج مسابقات شنای بازیهای آسیایی جاکارتا۲۰۱۸، ضمن ابراز تقدیر و تشکر از حمایت ریاست محترم فدراسیون و زحمات کادر فنی تیم ملی، نتایج مکتسبه شناگران تیم ملی را مثبت و بسیار ارزشمند ودرخور تقدیر ارزیابی نمودند ورکوردشکنی مواد سرعت(۵۰ و ۱۰۰ مترآزاد) و ۱۰۰×۴ متر آزاد امدادی را بعد از ۹ سال اقدامی ارزشمند و درخور توجه قلمدادکردند.

۴-اعضای کمیته فنی شنا با بحث زیاد به این نتیجه رسیدندکه می بایست تغییرات ساختاری در تیم های ملی شنا ایجاد نمایند و ضمن بهره گیری از مشاوران عالی رتبه خارجی، ساختار و کادر فنی تیم های ملی شنا را تعیین نمایند. بدین منظورکمیته فنی شنا بزودی ساختار و کادر تیم های ملی شنا را اعلام می نماید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.