قائم مقام فدراسیون

یاقوتی: میزبانی رقابت های جهانی، واترپلوی ایران را به سطح اول آسیا می رساند

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هدف ما این است که با میزبانی مسابقات معتبر جهانی، واترپلوی ایران را به سطح اول آسیا برسانیم.

محمدحسین آجورلو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایرنا نوشت:

احمد یاقوتی اظهار داشت: فدراسیون بین المللی شنا (فینا) با اعطای میزبانی مسابقات جام توسعه واترپلو (فیناترافی) به ایران، انتظار برگزاری رقابت ها با کیفیت مطلوب دارد. در صورتی که این رقابت ها به بهترین شکل برگزار شود می توانیم در سال های آینده میزبانی رقابت های معتبر دیگری را هم برعهده بگیریم و تا چند سال آینده واترپلوی کشورمان را به سطح اول آسیا برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد کارهای لازم برای میزبانی رقابت ها انجام شده و دیگر اقدامات لازم در حال انجام است. استخر کوچک مجموعه ۹ دی که قرار است برای گرم کردن تیم ها در طول مسابقات استفاده شود دچار مشکل بود که کف آن تعمیر شده است و هفته آینده آماده بهره برداری مجدد خواهد بود.

قائم مقام فدراسیون شنا، گفت: استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در اختیار فدراسیون قرار می گیرد تا تیم های شرکت کننده در فیناترافی بتوانند تمرینات خود را در آن انجام دهند.

وی افزود: هدف فدراسیون این است که تیم ملی در میان چهار تیم برتر رقابت های فیناترافی قرار بگیرد البته کسب قهرمانی بسیار دشوار است اما امیدواریم تیم ملی کشورمان با توجه به برنامه های آمادگی که در پیش گرفته بتواند به این هدف برسد.

مسابقات جام توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) از ۳ تا ۸ خرداد در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب