روانشناس تیم ملی واترپلو: یکشنبه کنار ملی پوشان خواهم بود

روانشناس تیم ملی واترپلو علت عدم حضور خود در تمرینات تیم ملی برای مسابقات فینا ترافی توضیح داد.

سروش واعظی:

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تمرینات تیم ملی واترپلو ایران در حالی در استخر ۹ دی پیگیری می شود که برخی ملی پوشان از عدم حضور روانشناس در کنار این تیم گلایه کردند.

پیش از این قرار شده بود یک پزشک روانشناس را برای تقویت روحی بازیکنان در کنار تیم فعالیت کنند. اما این اتفاق با گذشت چند جلسه تمرین هنوز رخ نداده است.

خسرو حمزه روانشناسی که عهده دار تشکیل کمیته روانشناسی فدراسیون نیز هست، درباره گلایه های مطرح شده گفت: طبق تفاهمی که با محسن رضوانی انجام دادیم مقرر شد تا برای حضور مقتدرانه تیم ملی واترپلو برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک ریو یک روانشناس در کنار تیم قرار گیرد. در حقیقت تفاهم ما یک برنامه بلند مدت با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است که صرفاً به مسابقات فینا ترافی که قرار است یک ماه دیگر در تهران برگزار شود، محدود نمی شود.

 

وی افزود: از همان ابتدا نیز به مسئولان فدراسیون گفتم ما برای یک کار بلند مدت با آنها همکاری خواهیم کرد. اکنون نیز به حرفم پایبندم، برای آمادگی بازیکنان و قرار دادن آنها در شرایط مسابقه رسمی حداقل شش ماه زمان نیاز دارم آن هم با تمام امکانات در حالی که ما اکنون کمتر از یک ماه فرصت داریم.

 

حمزه عنوان کرد: با توجه به وضعیت موجود قرار بر این شد که ما طبق برنامه پیش برویم و هدف را مسابقات انتخابی المپیک ریو قرار دهیم و برای فینا ترافی نیز تلاش می کنیم تا نکات اصلی را برای بازیکنان بازگو کنیم. متاسفانه شخصا به دلیل همزمانی حضور در تیم های مختلف نتوانستم تاکنون در تمرینات تیم ملی واترپلو حضور داشته باشم اما از یکشنبه هفته آتی کار خود را با این تیم آغاز خواهم کرد.

 

وی ادامه داد: اختلاف زمانی و تداخل تمرینات تیم ملی واترپلو با رشته هایی که درگیر آن بودم تنها دلیلی بود که نتوانم در کنار تیم حضور یابم که این مشکل نیز از یکشنبه هفته آینده برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیان

image_printپرینت مطلب