عبدی: با حضور رضوانی وضعیت فدراسیون بهتر شده است

ملی پوش واترپلو ایران معتقد است وضعیت فدراسیون با حضور محسن رضوانی بهبود پیدا کرده است.

الهام محمدی:

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایسکانیوز نوشت:

سجاد عبدی گفت: تیم ملی واترپلو کشورمان در  حال حاضر برای مسبقات توسعه جهانی که درتهران برگزار می شود در اردو است.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی از نظر سخت افزاری بهتر از قبل  برگزار می شود.متاسفانه در این مدت استراحت کمی داشتیم و با شرایط ایده ال فاصه داریم ولی شرایط حال حاضر ما خیلی خوب است. در این مسابقات سه تیم از افریقا، اسیا، اروپا و امریکا حضور دارند.

وی افزود: با توجه به شناخت قبلی که طاهریان سرمربی تیم ملی دارد از بازیکنان دارد و با توجه به رابطه خوب او با بچه ها مسئولان فدراسیون در انتخاب او تصمیم بسیار خوبی گرفتند.

دروازه بان تیم ملی واترپلو گفت: در گذشته فدراسیون شنا با ضعف های فراوانی روبه رو بوده اما در دوره مدیریت جدید این مشکلات به حداقل رسید.

وی ادامه داد: در گذشته مشکلات مدیریتی  باعث تعلیق فدراسیون شد و نرفتن به بازی های آسیایی بسیار به تیم واترپلو ایران ضرر رساند و این بازی ها در ایران کمک زیادی به مطرح شدن تیم می کند.

سجاد عبدی دروازه بان تیم می ایران از سال ۸۳ در تیم بزرگسالان بازی می کند و بازیکن تیم دانشگاه آزاد است وی در خصوص این تیم گفت: انصافا امکانات دانشگاه آزاد در ایران بی نظیر است و بازیکنان این تیم نگران هیچ چیز نیستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ما قهرمان لیگ است و باید راهی مسابقات باشگاه های آسیا شود که قطعا با حمایت دانشگاه آزاد و فدراسیون در این مسابقات نیز موفق خواهیم بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ