آموزش شنا، شیرجه و واترپلو در استخر بین المللی ۹دی

استخر بین المللی 9دی مجموعه ورزشی شیرودی برای آموزش عمومی و تخصصی رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در ترم تابستان، از آقایان و بانوان علاقه مند در تمامی رده های سنی ثبت نام بعمل می آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ثبت نام ترم تابستانی مدرسه تخصصی شنا و دوره های اصلاح تکنیک زیر نظر فدراسیون شنا در استخر بین المللی ۹دی  از اول خرداد ماه سال ۱۳۹۵ آغاز می شود. زمان شروع این کلاس ها اول تیر ۱۳۹۵ است.

از عموم دوست داران رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو در تمامی رده های سنی دعوت می شود تا پیش از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام  اقدام کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرند:

۰۲۱۸۸۸۳۹۴۷۵

۰۲۱۸۸۸۳۹۴۷۶

این ثبت نام برای آقایان و بانوان و بدون محدودیت سنی است.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.