حضور سفیر ایران در صربستان در تمرینات تیم ملی واترپلو 

سفیر ایران در صربستان با حضور در محل تمرینات تیم ملی واترپلو با کادر فنی و سرپرستی و ملی‌پوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی، رشید حسن‌پور سفیر ایران در صربستان با حضور در محل تمرینات تیم ملی واترپلو در بلگراد، دقایقی از تمرینات این تیم را نظاره گر  و سپس با کادر فنی و سرپرستی و ملی پوشان گفتگو کرد.

در این دیدار، رشید حسن‌پور با خوش‌آمدگویی به اعضای تیم ملی واترپلوی ایران، از روند رو به رشد این رشته در طی سال‌های اخیر ابراز خرسندی و تاکید کرد که سفارت ایران با فدراسیون ورزشهای آبی، نهایت همکاری را در راستای ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی بهتر این تیم خواهد داشت.

طاهریان سرپرست تیم ملی واترپلو، گزارشی از وضعیت کنونی ایران در آسیا ارائه داد و به بیان آخرین شرایط تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا پرداخت و از اردوی تیم ملی در بلگراد ابراز رضایت کرد.

سرپرست تیم ملی واترپلو گفت: رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی ایران به عنوان عضو کمیته فنی واترپلوی فدراسیون جهانی هم اینک به عنوان ناظر در بازیهای المپیک حضور دارد و از سال ۲۰۲۵ هم به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های آبی جهان فعالیت خواهد کرد.

او ادامه داد : واترپلوی ایران در طی سال‌های اخیر توانسته جایگاه خوبی در قاره کهن داشته باشد و قطعا در این دوره از رقابتها نیز هدفمان حضور در فینال قهرمانی آسیا و راهیابی به رقابتهای جهانی است.

سرپرست تیم ملی واترپلو از سفیر ایران دعوت کرد در بازی های دوستانه و تدارکاتی تیم ملی در بلگراد نیز حضور داشته باشد.

image_printپرینت مطلب