حضور موفقیت آمیز لژیونر ایرانی در لیگ واترپلوی استرالیا

ارشیا الماسی واترپلوئیست ملی پوش ایران در لیگ استرالیا حضور موفقی را تجربه کرده است و قرار است به اردوی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز ملحق شود.

ارشیا الماسی عضو تیم فریمنتل از لیگ ملی استرالیا است که این تیم از ژانویه ۲۰۲۴ تمرینات پیش فصل را آغاز کرد و بعد از یک ماه لیگ‌ ملی استرالیا با حضور ۱۲ تیم از تمامی ایالت‌ها شروع شد که بازی‌ها به صورت رفت و برگشتی انجام شد و تیمی که لژیونر ایرانی در آن حضور دارد در پایان در رده هفتم قرار گرفته است.

ارشیا الماسی با اتمام لیگ ملی استرالیا که بالاترین سطح لیگ استرالیا هست بعد از یک استراحت تقریباً دو ماه تمرینات پیش فصل لیگ ایالتی که فقط مربوط به باشگاه‌های غرب استرالیا است، همراه با این تیم سپری می‌کند.

تیم فریمنتل از تیم‌های مطرح واترپلو در استرالیا محسوب می‌شود که دو بازیکن این تیم همراه با تیم ملی واترپلو استرالیا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشتند.

ارشیا الماسی برای حضور در تورنمنت روسیه، به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهد شد.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.