پیام تسلیت فدراسیون ورزشهای آبی پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان 

فدراسیون ورزشهای آبی در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت فدراسیون ورزشهای آبی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

«سید حسن نصرالله»  عالم ربانی و مبارزی خستگی ناپذیر،  پس از عمری مجهادت در راه قدس شریف توسط اشقیا به فیض عظمی شهادت نائل آمد و به ارباب شهیدش حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام پیوست.

آنچه که این مجاهد بزرگ در جبهه عظیم مقاومت بر جایی گذاشت برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود و راه او  همچنان در مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و قطعا جبهه مقاومت همچنان استوار به مسیر ظلم ستیزی خود استمرار می‌بخشد.

جامعه‌ی ورزش‌های آبی، اقدامات ضد بشری، تروریستی و ناجوانمردانه‌ی غاصبان و سفاکان صهیونیستی را محکوم می‌کند و به امت اسلام، جبهه مقاومت، یاران وفادار سید حسن نصرالله و خاندان معزز این مجاهد و عالم شهید تسلیت می‌گوید و برای آن رهبر شجاع و مقتدر حزب‌الله لبنان، از خداوند متعال علو درجات را طلب می‌کند.

image_printپرینت مطلب

آئین نامه لیگ واترپلو زیر ۱۶ سال کشور

با عنایت به برنامه ریزی بعمل آمده توسط کمیته فنی واترپلو؛ مقرر گردیده‌ مسابقات لیگ واترپلو زیر ۱۶ سال کشور ویژه پسران؛ جهت توسعه کمی و کیفی واترپلو کشور در دو مرحله زیرنظر فدراسیون ورزشهای آبی برگزار گردد.