جشنواره سراسری استعدادیابی شنای پسران و دختران استان یزد برگزار شد/ گزارش تصویری

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همزمان در سراسر کشور، در دو برنامه جداگانه، شناگران با استعداد پسر و دختر استان یزد با هم به رقابت پرداختند .

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش‌های آبی استان یزد، ۱۵۳ نفر از پسران شناگر استان، در جشنواره استعدادیابی شنا که در پایگاه استعدادیابی و قهرمانی استان برگزارشد، شرکت کردند .

دراین مسابقات علاوه بر رقابت شرکت کنندگان از رده سنی ۷ تا ۱۲ سال بایکدیگر، مستعدین نیز جهت دعوت به تیم های استان کشف و شناسایی شدند.

در پایان با حضور” علی چراغ نیک ” مسئول ورزش قهرمانی استان و ” سید مصطفی سجادی ” رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان،  به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت و مدالی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین جشنواره سراسری استعدادیابی شنای دختران استان یزد هم برگزار شد  

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همزمان در سراسر کشور،  دختران شناگر آینده ساز استان یزد با هم رقابت کردند .

با استقبال ۱۴۷ نفر از دختران شناگر استان، جشنواره استعدادیابی شنا در استان یزد و به میزبانی پایگاه استعدادیابی و قهرمانی استان برگزارشد .

در این مسابقات شرکت کنندگان از رده سنی ۷ تا ۱۲ سال باهم به رقابت پرداختند و در جریان این مسابقات مستعدین نیز کشف و شناسایی شدند.

در پایان به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت و مدال یادبود مسابقات اهدا شد .

image_printپرینت مطلب

سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه هماهنگ از سکوی ۱۰ متر، مدال برنز گرفتند/ سومین مدال ایران در یازدهمین دوره مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا 

مسابقات شیرجه هماهنگ از سکوی ۱۰ متر با عنوان سومی و مدال برنز سام واژیر و کیومرث اصلانی در یازدهمین دوره مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا در جیانگمن چین همراه بود.