واترپلو جوانان ایران برنز گرفت و جهانی شد

تیم ملی واترپلو زیر 17 سال ایران با غلبه بر چین مدال برنز آسیا را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو زیر ۱۷ سال ایران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا (بانکوک۲۰۱۵) مقابل چین به آب زد. این دیدار که از ساعت ۱۲:۱۰ امروز (چهارشنبه) برگزار شد در نهایت با نتیجه ۱۰-۱۴ به سود ایران به پایان رسید.

با این نتیجه ملی پوشان واترپلو ایران علاوه بر کسب نشان برنز همراه با ژاپن و قزاقستان جواز حضور در رقابت های زیر ۱۸ سال جهانی ۲۰۱۶ را کسب کردند. این رقابت ها به میزبانی مونتنگرو برگزار خواهد شد.

 

در دیدار فینال ژاپن ۱۶ -۹ قزاقستان را از پیش رو برداشت تا به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

 

 

تیم ملی واترپلو ایران در تایلند:

کادر فنی: حمید شب انگیز (سرمربی) – دانیال خاکبان (مربی)

 

واترپلوئیست ها:

شایان قاسمی، امیرحسین واحدی، رضا نبی بیدهندی، امیرحسین رهبر، علیرضا شادپی، عارف باقرپور، حمیدرضا مقدم، امیرمحمد پرهون، حسین خالدی تبار، عرفان لشگری، مهدی یزدان خواه

 

رده بندی نهایی:

  1. ژاپن
  2. قزاقستان
  3. ایران
  4. چین

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تاسوعا، روز قامت استوار وفاداری است

در آستانه عاشورا، نام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، ماهِ منیر بنی‌هاشم، یادآور شکوه انسانی است که قدرت را در خدمت وفا، شجاعت را در مسیر حقیقت و ایثار را در اوج

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان