اکبر عرب دوست رئیس هیات شنای استان زنجان شد

اکبر عرب دوست در مجمع انتخاباتی هیات شنای استان زنجان به عنوان رئیس جدید این هیات برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مجمع انتخاباتی هیات شنای استان زنجان که عصر دیروز چهارشنبه ١٩ تیر ماه به ریاست محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا و با حضور ایرج رحمانی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و دیگر اعضای این مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، طی آن اکبر عرب دوست با کسب ١٣ رای برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

در این انتخابات ساعد صدیقیان و حمید اسکندریون دیگر نامزدهای این جلسه بودند که در نهایت ساعد صدیقیان با مشاهده برنامه های اکبر عرب دوست به نفع ایشان انصراف خود را اعلام کرد.

در این نشست محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به پتانسیل رشته های آبی در استان زنجان گفت: امیدوارم با تلاش و همکاری مسئولان هیات شنا زنجان و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان این استان بتوانیم رشته های ورزشی شنا شیرجه و واترپلو را که یکی از مهمترین رشته های ورزشی این استان به شمار می رود را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

همچنین در جلسه ای که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات شنا زنجان و سرپرست فدراسیون برگزار شد، مقرر شد اردوی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان و جوانان (زیر ١٧ سال) به مدت ٩ روز در طول ماه مبارک رمضان به صورت جداگانه در این استان برگزار شود.

شایان ذکر است بازدید از استخر در حال احداث و خوابگاه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان که محل برگزاری کمپ های تیم های ملی خواهد بود با حضور سرپرست فدراسیون شنا، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس جدید هیات شنا زنجان صورت گرفت.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ