برنامه سری جهانی شیرجه ۲۰۱۴ اعلام شد

سری جهانی شیرجه سال ۲۰۱۴ فینا در شش مرحله و در پنج محل مختلف برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سری جهانی شیرجه ۲۰۱۴ در شش مرحله و در پنج محل مختلف آسیا، خاورمیانه، اروپا، امریکای شمالی و جنوبی برگزار می شود.
از سال ۲۰۰۷ این رقابت ها سطح بالایی از کیفیت را نشان داده است و امکانی را برای برترین شیرجه روهای دنیا مهیا کرده است تا در چند مرحله با یکدیگر به رقابت بپردازند. هر ساله از قهرمانان المپیک، مسابقات جهانی و جام جهانی شیرجه برای حضور در این مسابقات دعوت می شود تا در بازه های سه روزه با یکدیگر به رقابت بپردازند.
برنامه ی این بازی ها شامل تخته ی سه متر و سکوی ۱۰متر به صورت انفرادی و تیمی آقایان و بانوان است. که در مجموع هشت عنوان نخست در هر دوره به شیرجه روها تعلق می گیرد. در رقابت های انفرادی دو مسابقه ی نیمه نهایی شامل چهار یا پنج بازیکن در هریک برگزار می شود و سه شیرجه رویی که بهترین عملکرد را داشته اند به فینال هر دوره از مسابقات راه میابند. رقابت های تیمی نیز مستقیما به صورت فینال برگزار می شود.
در هر یک از این شش مرحله ی مسابقات، ۹۶۰۰۰دلار جایزه برای سه شیرجه رو برتر در تمامی هشت ماده انفرادی و تیمی لحاظ می شود. علاوه بر این جایزه مبلغ ۸۷۰۰۰دلار نیز به شش ورزشکار برتر هر مرحله از مسابقات تعلق می گیرد که مجموع جوایز اهدایی را به عدد ۶۹۶۰۰۰ دلار می رساند.
شرکت چینی ان وی سی به عنوان اسپانسر رسمی این مسابقات تا سال ۲۰۱۷ معرفی شده است.

*برنامه کامل رقابت های سری جهانی شیرجه ۲۰۱۴:
بجینگ(چین) ۱۴ الی ۱۶ مارچ ۲۰۱۴
دوبی (امارات) ۲۰ الی ۲ مارچ ۲۰۱۴
لندن (انگلستان) ۲۵ الی ۲۷ آپریل ۲۰۱۴
موسکو (روسیه) ۲ الی ۴ می ۲۰۱۴
ویندسور (کانادا) ۳۰ می الی یک ژوئن ۲۰۱۴
مونتری (مکزیک) ۶ الی ۸ ژوئن ۲۰۱۴

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب