بهمن کیانی: بازی جذابی با دانشگاه آزاد داشتیم

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: ترکیب تیم های فولادمبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد تقریبا ترکیبی کامل از تیم ملی واترپلوی کشور است و این تیم ها بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بهمن کیانی والا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان بعد از بازی مقابل تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: ترکیب دو تیم تقریبا ترکیبی کامل از تیم ملی واترپلوی کشور بود و این باعث شده بود که بازی جذابی را شاهد باشیم و حتی تا دقیقه پایانی مشخص نبود این مسابقه چه نتیجه ایی را در پی خواهد داشت.

سرمربی تیم فولاد مبارکه عنوان کرد: در ادامه مسابقات ما یک بازی معوقه در دور برگشت با تیم شهید شهبازی زنجان داریم و اگر در این دیدار پیروز شویم در مرحله حذفی با تیم نفت و گاز امیدیه، یا نماینده گچساران و یا تیم شهید شهبازی در دو بازی رفت و برگشت دیدار می کنیم، با موفقیت در این مرحله می توانیم یکی از تیم های فینالیست باشیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: در بازی با دانشگاه آزاد به نقاط قوت و ضعف این تیم پی برده و اگر دانشگاه آزاد به مرحله نهایی راه یابد می توانیم از نقاط قوت خود جهت رفع نقاط ضعف اقدام نمائیم.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب