بیداریان در آمادگی کامل قرار دارد/ امیدوارم رکورد ملی را بهبود بخشد

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه بیداریان برای رقابت با حریفان جهانی خود در اوج آمادگی قرار دارد گفت: امیدوارم بیداریان بتواند رکورد ملی ماده ١۰۰ متر آزاد را کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، برانوش نیک بین با بیان این مطلب خصوص شرایط محمد بیداریان تنها نماینده شنای ایران در بازی های المپیک ٢۰١٢ لندن تصریح کرد: طی آخرین تماسی که با تیم اعزامی کشورمان به بازی های المپیک ٢۰١٢ لندن داشتیم، محمد بیداریان در شرایط مطلوبی قرار دارد. او تمریناتش را در لندن بطور منظم پیگیری می کند و در حال تطبیق خود با شرایط جوی است.

وی ادامه داد: “یورگ وویت” سرمربی آلمانی تیم ملی شنای کشورمان هماهنگی های لازم را با مربی تیم ملی آلمان انجام داده تا بیداریان در لندن همراه شناگران این کشور، تمرین کند تا در کوران مسابقات قرار بگیرد. ضمن اینکه محسن رضوانی نیز بر کار وی نظارت دارد.

سرپرست فدراسیون شنا افزود: نماینده شنای ایران باید در دسته ٣ رقابت های شنای المپیک با حریفانی از ارمنستان، گواتمالا، آروئا، آلبانی، مالت، بولیوی و گوام پیکار کند.

وی اظهار کرد: حضور در مسابقات المپیک برای هر ورزشکاری افتخار بزرگی است چرا که بهترین های شنای دنیا در این مسابقات حضور دارند و این کار هر ورزشکاری را برای کسبد بهترین عنوان سخت می کند و امیدواریم تنها نماینده شنای کشورمان در المپیک بتواند رکورد ملی را بهبود ببخشد.

image_printپرینت مطلب