تیم ملی واترپلو جوانان به مصاف کرواسی می رود

تیم ملی واترپلو جوانان ایران در ادامه برنامه آماده سازی خود پیش از مسابقات جهانی ترکیه عصر فردا (چهارشنبه) در یک دوره رقابت های آماده سازی شرکت می کند و در گام نخست به مصاف کرواسی می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران که برای کسب آمادگی هرچه بیشتر پیش از مسابقات جوانان جهان در ترکیه اردو زده است از فردا در مسابقات تدارکاتی این کشور شرکت می کند.
ملی پوشان واترپلو ایران که به گفته دانیال خاکبان مربی تیم ملی در وضعیت جسمی و روحی مناسبی به سر می برند از فردا ساعت ۹ صبح به وقت محلی (۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران) در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف کرواسی می روند. در همین چارچوب صبح و عصر پنجشنبه نیز دو بازی دیگر تیم ملی ایران مقابل صربستان و ترکیه ب برگزار می شود.
تیم های حاضر در این رقابت ها که به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر پیش از مسابقات جهانی برگزار می شود در قالب دو گروه A و B به مصاف هم می روند. تیم ملی ایران در گروه A این رقابت ها با تیم های صربستان، کرواسی و ترکیه ب هم گروه است. امریکا، ترکیه الف، مصر و پرو نیز در قالب گروه ب با هم به رقابت می پردازند.
واترپلوئیست های جوان ایران دیروز و امروز صبح و عصر را به تمرین پرداختند. جلسات تمرینی صبح به صورت مشترک با تیم ملی ترکیه و تمرینات عصر به صورت اختصاصی برپا شد.
امیرحسین رهبر، امیرحسین کیهانی، امین قویدل، حامد کریمی، حمیدرضا مقدم، سهیل رستمیان، سیدسجاد ساویز، محمدمهدی حیدری، مسعود احمدی، عرشیا الماسی، آرش شریفی، رسول فیض آقایی و عرفان لشگری اعضای تیم ملی ایران هستند. لوتوس مولر، دانیال خاکبان و رضا مخیلفی به عنوان کادر فنی و حمید شب انگیز به عنوان سرپرست تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب