رئیس فدراسیون شنای آسیا به رضوانی تبریک گفت

رئیس فدراسیون شنای آسیا و اعضای هیئت رئیسه، انتخاب محسن رضوانی را به عنوان رئیس فدراسیون شنای ایران تریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ طاها سلیمان کشیری مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا از سوی شیخ خالد الصباح و هیئت رئیسه شنای آسیا انتخاب محسن رضوانی را به عنوان ریاست فدراسیون شنای ایران تبریک گفت.
همچنین مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا از آمادگی خانواده فدراسیون شنای آسیا برای همکاری با فدراسیون شنای ایران خبر داد.
۱۳/اکتبر/۲۰۱۳
جناب آقای محسن رضوانی
رئیس فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران
“تبریک”
جناب آقای محسن رضوانی
از طرف رئیس فدراسیون شنا آسیا، شیخ خالد الصباح و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنای آسیا، انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران از صمیم قلب تبریک می گوییم. لطفا تبریک صمیمانه ما را به دیگر اعضای منتخب نیز برسانید. فدراسیون شنای آسیا شکی ندارد که فدراسیون شنای ایران تحت ریاست مستمر شما پیشرفت و توسعه بیشتری خواهد داشت.
ما کاملا امیدواریم که رابطه بین فدراسیون شنای آسیا و فدراسیون شنای ایران مانند گذشته و مستحکم تر و موفق تر باشد. خانواده فدراسیون شنای آسیا قاطعانه و به صورت عملی آماده ی حمایت از شما و ارائه ی کمک در تمام زمینه های ممکن است.

با احترام
طاها سلیمان الکیشری
مدیر اجرایی AASF

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.