رضوانی : کمیته فنی واترپلو در مورد برگزاری لیگ دسته یک تصمیم گیری خواهد کرد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره ی تاریخ برگزاری رقابت های لیگ دسته یک واترپلوی کشور گفت: کمیته فنی واترپلو برنامه زمان بندی این مسابقات را در آینده اعلام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در حاشیه جلسه مسئولان فدراسیون اظهار کرد: برگزاری مسابقات لیگ دسته یک واترپلو منوط به تصمیم گیری کمیته فنی واترپلو است. فعلا نمی توانیم زمان بندی مشخصی را برای این مسابقات اعلام کنیم. هدف فدراسیون از برگزاری مسابقات مختلف پشتوانه سازی برای تیم ملی است.
وی افزود: ما معتقدیم مسابقات مختلف واترپلو باید به ارتقای سطح این رشته ورزشی در کشور کمک کند. امیدوارم کمیته فنی واترپلو با برنامه ریزی مشخص در جهت این سیاست گذاری، زمان بندی مسابقات لیگ دسته یک واترپلو را اعلام و عدم حضور تیم های اول و دوم لیگ دسته یک سال گذشته را در لیگ برتر امسال (۱۳۹۲) بررسی کند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان گفت: باید نظام پویا و معینی در برگزاری مسابقات مختلف تدوین کرد. کشف استعداد ها و حمایت از جوانان مستعد رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو در اولویت کار ما قرار دارد. قطعاً لیگ ورزشی پویا به داشتن تیم ملی قدرتمند و منسجم هم کمک می کند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب