رقیب اصلی هر شناگر، رکوردش است/ روزی ۵ ساعت تمرین کردم تا رکورد زدم

رکوردار شنای ایران در ماده ١۰۰ متر کرال پشت گفت: برای شکستن رکورد ایران روزی ۵ ساعت تمرین کردم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، جمال چاوشی فر رکورددار شنای ایران با بیان این مطلب افزود: در مسابقات رکوردگیری جهت اعزام به مسابقات آسیایی امارات شرکت کرده و رکورد قبلی ۵٩ ثانیه و ۵٢صدم ثانیه در شنای کرال پشت که از مسابقات آسیایی ٢۰١۰ گوانگجو در اختیار داشتم را ٣٨ صدم ثانیه بهبود بخشیدم.

وی با بیان اینکه سه ماه تابستان را به تمرین برای مسابقات رکوردگیری اختصاص دادم، افزود: روزانه به‌ طور متوسط حدود ۵ ساعت بدنسازی و تمرین داشتم و یکی از دلایل کسب رکورد ۵٩ثانیه و ١۴ صدم ثانیه همین تلاش مداوم است.

چاوشی‌فر در گفتگو با ایسنا در خصوص بهترین حریف خود در مسابقات آسیایی، اظهارکرد: رکورد شناگر، بهترین رقیب او محسوب می‌شود زیرا باید از رکورد به دست آمده قبلی همیشه بهتر بوده و در صدد بهبود آن باشد. اما باید اذعان کرد که” ریوزوکه ایریه” از ژاپن بهترین شناگر کرال پشت در آسیا است.

وی خاطرنشان کرد: شناگران ایرانی استعداد لازم را دارند، اما نیاز است مسؤولان امکانات داخلی، اردوهای خارج کشور و حضور در مسابقات برون مرزی را افزایش دهند. شناگران ایرانی نیز می‌توانند با انگیزه بیشتر و تلاش همه جانبه در مسابقات حاضر شده و حرفه‌ای شوند.

image_printپرینت مطلب