شیریجیان: چیریچ به تاکتیک‌های روز دنیا آشناست

عضو کمیته فنی واترپلو درباره "الکساندر چیریچ" گفت: او یک مربی جوان و پر انرژی است و قطعا با تاکتیک های روز دنیا آشناست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی اکبر شیریجیان از اعضای کمیته فنی واترپلو و مربی تیم ملی جوانان ایران درخصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسال گفت: “چیریچ” یک مربی حرفه ای است. هنگامی که مربی در این سطح است باید شرایط و بازیکنان هم حرفه ای باشند. امیدوارم بتوانیم شرایط مورد نیاز این مربی را فراهم کنیم تا او تمام برنامه های مورد نظرش را برای نزدیک تر کردن واترپلوی ایران به سطح جهان عملی کند.

وی ادامه داد: این مربی با توجه به زمان بازیگری اش به شرایط ورزشکاران و مسابقات کاملا آگاه است. او جوان و پر انرژی است و کاملا به تاکتیک های روز دنیا آشنایی دارد. باید از دانش این مربی در تمامی رده های سنی واترپلو استفاده کنیم. باید مسائل سخت افزاری و ابتدایی مورد نیاز او آماده باشد تا علاوه بر کسب نتایج مطلوب با تیم بزرگسال به صورت پایه ای هم به این رشته ورزشی در ایران کمک شود.

مربی تیم ملی واترپلو جوانان در پایان گفت: برنامه ریزی از همه چیز مهم تر است. امیدوارم حالا که یک مربی در سطح یک کلاس جهانی به ایران آمده است امکانات ما در این ورزش هم به سطح اول جهان نزدیک شود و هماهنگی با این مربی در تمامی سطوح به وجود آید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب