کلینیک بازآموزی مربیان واترپلو آغاز شد

نخستین دوره کلاس بازآموزی مربیگری با هدف ارتقا سطح دانش فنی مربیان واترپلو سراسر کشور زیر نظر کمیته آموزش فد اسیون شنا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، این کلاس بازآموزی مربیگری واترپلو که به مدت سه روز و در محل سالن اجتماعات دفتر امورمشترک فدراسیونهای ورزشی برگزار می شود، ویژه مربیان مسابقات رده های سنی و قهرمانی کشور است که دارای مدرک مربیگری درجه یک، دو و سه هستند.

آشنایی با آخرین قوانین داوری واترپلو، روانشناسی ورزشی، تغذیه ورزشی، استعدادیابی در واترپلو، طراحی و برنامه ریزی تمرین، بدنسازی واترپلو رده های سنی و مهارتهای تکنیکی شنا در واترپلو از جمله دروس مورد طرح در این دوره آموزشی خواهد بود که تدریس آن را خسرو امینی، دکتر حمزه، دکتر فرهاد مرادی، دکتر فرج زاده و رومان پلاچیک ( مربی اسلواک واترپلو ) برعهده خواهند داشت.

شایان ذکر است در پایان این دوره از شرکت کنندگان آزمون ارزیابی بعمل خواهد آمد و به پذیرفته شدگان گواهینامه بازآموزی مربیگری واترپلو اهدا خواهد شد و بنابر تصمیم کمیته مشورتی واترپلو شرط فعالیت مربیان در مسابقات رده های سنی و قهرمانی کشور منوط به قبولی در این دوره بازآموزی خواهد بود. همچنین دومین دوره کلاس بازآموزی مربیگری واترپلو ویژه مربیان درجه یک و بین المللی واترپلو از تاریخ ٢٧ لغایت ٢٩ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

image_printپرینت مطلب