محسن جلیلی: فولاد مبارکه یک تیم بود اما دانشگاه آزاد…

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر واترپلو گفت: دانشگاه آزاد به همراه بازیکنان ذخیره دو تیم کامل بود ولی فولاد مبارکه تنها یک تیم بود و بازیکنان ذخیره ما در حد و اندازه بازیکنان اصلی تیم نبودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن جلیلی بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: بازی خیلی پایاپایی بود. در ابتدای بازی توانستیم از تیم دانشگاه آزاد جلو بیفتیم. دانشگاه آزاد به نوعی همراه با بازیکنان ذخیره دو تیم کامل بود ولی فولاد مبارکه تنها یک تیم بود. چند تا از بازیکنان تیم ما در تمام طول مسابقه بازی کردند. چون بازیکنان ذخیره تیم ما مثل بازیکنان اصلی در سطح بالایی نبودند، نتوانستیم نتیجه مطلوب را بگیریم.

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان عنوان کرد: در کار دفاعی از عملکرد خودم راضی بودم ولی در حمله نه، چون می توانستم بهتر از این هم ظاهر شوم.

محسن جلیلی درباره سطح مسابقات لیگ برتر واترپلو بیان کرد: لیگ برتر واترپلو از نظر کیفیت از سطح خوبی برخوردار است. امسال بازیکنان خوب لیگ فقط جذب یکی دو تیم شده بودند. اگر این بازیکنان در تمام تیم های لیگ برتر پخش می شدند، جذابیت رقابت های لیگ بیشتر از این هم می شد.

او درباره عملکرد کادر فنی تیم فولاد مبارکه گفت: کادرفنی خیلی خوبی داشتیم. اگر می توانستیم در ابتدای فصی بازیکنان دیگری را هم جذب می کردیم می توانستیم قهرمان شویم. کادر فنی ما تاکید بیشتری روی بازیکنان بومی دارد. به احتمال زیاد در فصل بعد و در جام باشگاه های آسیا چارچوب اصلی تیم فولاد مبارکه از بازیکنان بومی تشکیل شود.

وی در پایان گفت: سال آینده به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا می کنیم. در لیگ مقام دوم را کسب کردیم ولی این مقام برای فولاد مبارکه کافی نیست. امیدوارم بتوانیم در جام باشگاه های آسیا جبران کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب