میرابیان از انگیزه بالای شیرجه روها خبر داد

مدیر فنی تیم های ملی شیرجه با اشاره به ایجاد انگیزه در شیرجه روها گفت:بعد از مدت ها، برپایی اردوی با کیفیت، امید و انگیزه را به شیرجه ایران برگردانده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسون شنا، شیرجه و واترپلو؛ قائم میرابیان مدیر فنی تیم های ملی شیرجه در مورد برپایی اردوهای آماده سازی این رشته گفت: اولین مرحله اردوی آمادگی شیرجه به منظور شناخت افراد مستعد، هماهنگی و گردآوری مربیان و ورزشکاران فعال در شیرجه کشور بود که زیر نظر مربیان برگزیده استان ها و مربیان تیم ملی شیرجه برگزار شد.
وی ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنم که بعد از بازی های آسیایی گوانجو این اولین اردوی مفیدی بود که با استقبال و اشتیاق شیرجه روها از سراسر کشور روبرو شد که باعث به وجود آمدن انگیزه بالا برای ورزشکاران و مربیان این رشته شد. شیرجه روهای اولین مرحله اردو باید بدانند که همواره زیر نظر و تحت حمایت فدراسیون قرار دارند و بعد از اتمام اردو نیز باید به تمریناتشان ادامه دهند.
میرابیان در مورد برگزاری مرحله دوم اردو افزود: در پایان مرحله اول اردوی آمادگی از شیرجه روها تست های تکنیکی، سنجش و میزان آمادگی جسمانی گرفته شد که از بین ۲۰ ورزشکار تعدادی از آنها حذف شدند و نفرات برگزیده به مرحله دوم اردو که از نیمه اسفندماه برگزار می شود دعوت خواهند شد که شامل نفرات اصلی و همچنین ذخیره برای حضور در بازی های آسیایی اینچون کره می شوند.
مدیر فنی تیم های ملی شیرجه با اشاره به حمایت های فدراسیون از شیرجه گفت: خوشبختانه محسن رضوانی در راس فدراسیون برای تهیه وسایل سخت افزاری و همچنین برپایی اردوهای منظم داخلی و برون مرزی حمایت خود را انجام داده است. امیدوارم در صورت صلاحدید تیم شیرجه به بازی های آسیایی اعزام شود تا بتوانیم با گرفتن نتیجه مطلوب پاسخگوی زحمات ایشان باشیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.