نتایج کامل روز ششم + برنامه بازی های هفتمین روز

روز ششم مسابقات واترپلو قهرمانی جهان با برگزاری هشت دیدار در شهر استانبول به پایان رسید تا رقابت ها به روزهای حساس پایانی برسد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح و عصر دیروز (پنجشنبه) تیم های رده های دوم تا پنجم هر چهار گروه به صورت ضربدری با هم دیدار کردند و چهره تیم های پیروز مشخص شد.
در دیدارهای دیروز مسابقات حساسی برگزار شد که در یکی از حساس ترین و جذابترین آن ها ترکیه میزبان به مصاف ژاپن رفت. این دیدار نفس گیر با حساب ۱۵ بر ۱۴ به سود ترک ها به پایان رسید تا در دیدار امروز به مصاف مجارستان پرقدرت بروند.
مسابقه دو تیم امریکا و کرواسی هم از حساسیت بالایی برخوردار بود. واترپلوئیست های کروات در این دیدار با اراده یک بازی حساب شده ۸ بر ۶ از سد رقیب امریکایی خود گذشتند. با کسب این نتیجه و طبق جدول مسابقات، امروز یکی از جذابترین بازی ها بین کرواسی و روسیه برگزار می شود
تیم ملی ایران هم که نتوانست از پس برزیل پرقدرت بر بیاید باید امروز در پنجاه و چهارمین بازی این مسابقات مقابل نیوزلندی قرار بگیرد که در یک دیدار نزدیک با حساب ۱۷ بر ۱۸ مغلوب مصر شد. برنده این بازی باید برای کسب مقام هفدهمی با تیم پیروز مسابقه پرو – افریقای جنوبی دیدار کند.
رقابت های روز هفتم (امروز) با دیدار حساس ایتالیا و صربستان به پایان می رسد تا تنها دو روز دیگر تا پایان دومین دوره رقابت های واترپلو جوانان جهان زیر ۱۸ سال باقی باشد.

*نتایج کامل مسابقات روز ششم واترپلو جوانان چهان- ترکیه:
۱۶ مرداد ۱۳۹۳
قزاقستان۱۱ – پرو۸
آرژانتین۷ – افریقای جنوبی۶
مصر۱۸- نیوزلند۱۷
ایران۴ – برزیل۱۲
اسپانیا۱۰ – کانادا۶
ژاپن۱۴ – ترکیه۱۵
امریکا۶ – کرواسی۸
استرالیا۳ – ایتالیا۹

*برنامه مسابقات روز هفتم واترپلو جوانان جهان- ترکیه:
۱۷ مرداد ۱۳۹۳
پرو – افریقای جنوبی
مصر – برزیل
قزاقستان – آرژانتین
کانادا – ژاپن
امریکا – استرالیا
نیوزلند – ایران
مجارستان – ترکیه
مونتنگرو – اسپانیا
روسیه – کرواسی
صربستان – ایتالیا

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب