پژمان بارون زاده: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در مورد عملکرد تیمش گفت: بازیکنانم در هفته نخست لیگ تمام تلاششان را کردند و از عملکردشان راضی هستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پژمان بارون زاده سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیمش در مرحله نخست بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو گفت: تیم نفت و گاز گچساران بعد از تیم جوانان ایران جوان ترین تیم در لیگ برتر واترپلو است. میانگین سنی تیم گچساران ۲۰ سال است و بیشتر بازیکنان این تیم بومی هستند.

وی ادامه داد: تیم نفت و گاز گچساران با سابقه ترین تیم در لیگ برتر واترپلو است و از اولین دوره این رقابت ها در لیگ حضور داشته است. هدف ما از این تیم جوان تنها کسب تجربه نیست. نباید فقط به نتیجه فکر کنیم اگر بتوانیم برای تیم ملی چند بازیکن تربیت کینم توانسته ایم به پیشرفت واترپلو کمک کنیم. در اختیار داشتن بازیکنانی در سطح ملی و همچنین با تجربه درست است که نتیجه خوبی برای تیم دارد اما مهمتر از آن موفق شدن با بازیکنان جوانی است که آینده ساز واترپلوی ایران هستند.

بارون زاده در مورد نتایج بدست آمده در نخستین مرحله لیگ گفت: تیم های نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی بازیکنان با تجربه و خوبی را در اختیار دارند. تیم ما هم جوان است اما تمام تلاشش را کرد. همانطور که می دانید در بازی با دانشگاه آزاد با اختلاف یگ گل نتیجه را واگذار کردیم که این نشان دهنده رقابت نزدیک تیم گچساران با دیگر تیم ها است.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با تشکر از مسئولان این تیم یادآور شد: مسئولان نفت و گاز گچساران سال ها است که با تمام فراز و نشیب ها از تیم واترپلو گچساران حمایت می کنند و جا دارد که از آن ها تشکر کنم. بدون حمایت آنها علاقه مندان به این رشته نمی توانستند در واترپلوی این استان فعالیت کنند.

پژمان بارون زاده با توجه به ثبات ریاست فدراسیون تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون شنا با حضور محسن رضوانی به ثبات لازم رسیده است و تمامی کمیته های فدراسیون برای کمک به او تلاش می کنند و باید از آنها نیز تشکر کرد. برای پیشرفت شنا، شیرجه و واترپلو تنها نباید از خوبی ها صحبت کرد بلکه انتقاد های سازنده می تواند کمک بیشتری برای پیشرفت انجام دهد. اکنون که به ثبات رسیده ایم امیدوارم با تلاش تمامی دلسوزان و زحمت کشان این رشته های پایه روزهای طلایی را در آینده شاهد باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب