پیروزی جوانان واترپلو ایران مقابل ترینیداد در نخستین گام/ ایران فردا به مصاف رومانی می رود

تیم واترپلو جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مقابل تیرینیداد و توباگو به پیروزی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم واترپلو جوانان ایران ( کمتر از ١٨ سال) از صبح امروز رقابتهای خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را آغاز کرد و در نخستین دیدار موفق شد تیم تیرنیدادو توباگو نماینده آمریکای جنوبی را با نتیجه ٩ بر ٧ شکست دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه چلنج شهر “پرتث” استرالیا برگزار شد، تیم واترپلو جوانان کشورمان از ابتدا با شیوه هجومی مقابل حریف صف آرایی کرد و با برتری در چهار وقت قانونی موفق شد نخستین دیدار خود را در رقابتهای جهانی با پیروزی آغاز کند.

در این دیدار حامد ملک خانبانان (کاپیتان) و مهران باقری(دروازبان تیم جوانان) از بهترین های تیم ایران بودند.

تیم واترپلو جوانان کشورمان فردا و در دومین دیدار خود از ساعت ١١ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی ( ۶ و ٣۰ دقیقه به وقت تهران ) به مصاف تیم رومانی خواهد رفت.

تیم کشورمان در حالی فردا با حریف قدرتمند خود روبرو خواهد شد که این تیم نخستین دیدار خود را مقابل یونان با نتیجه ٨ بر ۵ واگذار کرد.

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان با شرکت ٢۰ تیم (۴ گروه ۵ تیمی) از امروز شنبه در شهر پرث استرالیا آغاز شده است و تا روز ١٩ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب